«Rival Kingdoms: Age of Ruin» رقيب قدرتمند بازي Clash Of Clans

Rival Kingdoms

 

بازي هاي استراتژيک از آغاز ورود به دنياي بازي هاي کامپيوتري طرفداران خاص خود را داشتند و همه ما بازي هايي استراتژيکي همچون جنگ هاي صليبي،جنرال و وارکرفت را به خاطر داريم! در ادامه با آپ وب همراه باشید.

بعد از همه گير شدن استفاده از تلفن هاي هوشمند،سازندگان بازي به اين بازار روي خوشتري نشان دادند و مشغول به ساخت بازي هاي بي شماري براي اسمارت فون ها شدند،که در اين ميان بازي هاي استراتژيک نيز جايگاه خاص خود را داشتند.

از سه سال قبل با ورود بازي Clash Of Clans به دنياي گوشي ها،غوغاي فراواني ميان طرفداران بازي هاي استراتژيک ايجاد شد و علاوه بر آن افرادي که رغبت زيادي به بازي هاي استراژيک در کامپيوترهاي شخصي نشان نمي دادند،به سمت اين بازي هجوم آوردند.

اين بازي تقريبا بدون رقيب جدي پيش تازي مي کرد تا اينکه بازي Rival Kingdoms: Age of Ruin با گرافيک خيره کننده خود اين بازي را با چالش مواجه کرد

بازي Rival Kingdoms: Age of RuinRival Kingdoms در واقع يک عنوان MMO است، اما در آن به صورت تک نفره و آفلاين نيز مي توان به رقابت با هوش مصنوعي بازي پرداخت و خط داستاني بازي را دنبال کرد .

طرفداران بازي وارکرفت با ورود  به آن  به ياد اين بازي مي افتند،چون از نظر گرافيک شباهت بسياري به بازي وارکرفت دارد،هرچند گيم پلي آن مشابه بازي Clash Of Clans می باشد .

بازي Rival Kingdoms: Age of Ruinاين بازي براي سيستم هاي عامل iOS و اندرويد عرضه شده است و هم اکنون طرفدارن بسياري را در سراسر جهان براي خودبدست آورده،پيشنهاد مي کنم حتما آن را امتحان کنيد.

اين بازي نيازي به دانلود ديتاي جداگانه ندارد،اما پس از دانلود و نصب فايل ۴۱ مگابايتي آن،با ورود به بازي نياز به دانلود ۲۵ مگابايت ديگر ديتا است که در خود بازي صورت مي گيرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *