با گوشي OPPO R7 که به تازگی معرفی شده آشنا شويد

OPPO-R7

افرادي که به دنبال يک گوشي ميان رده زيبا و شيک مي گردند، حتما بايد گوشي هوشمند OPPO R7s که به تازگي معرفي شده است را بررسي نمايند. با آپ وب همراه باشید تا شما را بااین گوشی آشنا سازیم.

کم تر از يک هفته مي شود که اطلاعات محصولات جديد شرکت OPPO به دست ما رسيده است .گوشي هوشمند OPPO R7 همانند ساير گوشي هاي سري R7، نيز داراي ويژگي هاي مشابه است؛ از قبيل بدنه فلري. از نظر ظاهري مي توان نمره خوبي را به اين گوشي داد اما بايد ببينيم از نظر پردازش و عملکرد آيا همانند سري قبلي هست يا خير.

در گوشيOPPO R7 از پردازشگرQualcomm Snapdragon 615 استفاده شده است و رم آن نيز ۴ گيگا بايت مي باشد. با توجه به اين که اين مدل، يک گوشي ميان رده مي باشد، تجهيزات به کار رفته در آن مناسب مي باشد. از ديگر مشخصات اين مدل مي توان به صفحه نمايش ۵٫۵ اينچي، حافظه داخلي ۳۲ گيگابايتي، پشتيباني از کارت حافظه microSD، دوربين اصلي ۱۳ مگاپيکسلي، دوربين جلو ۸ مگاپيکسلي و باتري ۳۰۷۰ mAh اشاره کرد. تمام اين مشخصات توسط اندرويد ۵٫۱ ارائه شده است.

طبق گفته شرکت، اين تلفن به روش فلش شارژ، شارژ مي شود. اين نحوه شارژ کردن  اين امکان را به شما مي دهد تا از صفر تا ۹۰ درصد را در مدت ۵۰ دقيقه شارژ کنید.

گوشی R7s داراي تکنولوژي Flash Shot است که با بهره مندي از اين ويژگي مي توانيد عکس هاي با کيفيت و با سرعت فوکوس بالا بگيريد. طبق بررسي هاي انجام شده، اين دوربين در مدت يک دهم ثانيه بر روي نقطه مورد نظر فوکوس مي کند. علاوه بر اين کيفيت گرفتن عکس هاي سلفي نيز در اين گوشي بسیار بالا است.

 

 

oppo.2

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *