مشخصات گوشي Lenovo vibe X3 Lite

Lenovo-Vibe-X3

انتظار مي رود که گوشي لنوو وايب ايکس۳ لايت (Lenovo vibe X3 Lite) از نسخه ي لنوو وايب ايکس۳ که توسط موتورولا طراحي شده، ارزانتر باشد. با آپ وب همراه باشید.

اين دستگاه که داراي نام کد”Legend K51c78 lemon X3 Lite” می باشد که  به يک صفحه نمايش ۵.۵ اينچي با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ (فول اچ دي) مجهز شده و  از ويژگي هاي داخلي آن مي توان به يک پردازنده ي ۸ هسته اي با سرعت ۱.۳ گيگاهرتزي به همراه ۲ گيگابايت رم و ۱۶ گيگا بايت حافظه ي داخلي قابل ارتقا اشاره کنیم . يک دوربين ۱۳ مگاپيکسلي در عقب و يک دوربين ۵ مگاپيکسلي در جلوي اين دستگاه قرار دارد که سلفي ها و ويدئو چت را مديريت مي نماید. باتري اين گوشي ۳۳۰۰ ميلي آمپر ساعتيمی باشد که مي تواند اين دستگاه را به مدت بيش از يک روز روشن نگه دارد و اندرويد ۵.۱ هم از قبل بر روي اين گوشيبرنامه ریزی شده است.

همچنين اين گوشي به نام Lenovo Lemon X3 Lite هم شناخته شده و قيمت آن احتمالا حدود ۱۴۱ دلار ايالات متحده خواهد بود. اين گوشي از اتصال ۴G پشتيباني مي کند و  همچنین  ضخامت ۸.۷ ميلي متر است. يک اسکنر اثر انگشت هم در قسمت پشت اين گوشي و پايين دوربين عقب قرار گرفته و گزينه هايي که براي رنگ اين گوشي در نظر گرفته شده ، سفيد، نقره اي، طلايي و مشکي است.
مي توان از اين گوشي به عنوان يکي از گوشي هاي ارزان قيمتي که در آينده به چين وارد مي شود و به اسکنر اثر انگشت مجهز است،یاد کرد. هنگامي که اين گوشي به صورت رسمي اعلام شود، اطلاعات دقيق و ديگري از جمله دسترسي به اين گوشي، قيمت و مشخصات نهايي آن را ارائه خواهد شد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *