معرفی و مشخصات تلفن هاي هوشمند سري Axon از خانواده ZTE

ZTE-AXON

ZTE يکي از ۵ توليد کننده اصلي تلفن هوشمند در کشور چين است که نسبت به رقباي خود در کسب سهم از بازارهاي جهاني عملکرد موفقيت آميز تري داشته است. با آپ وب همراه  باشید.

تلفن هوشمند Axon يکي از محصولاتي است که در اين موفقيت نقش پر رنگي ايفا کرده است و سازنده در پي آن تصميم گرفته نسخه هاي Max ،Mini، Pro و حتي يک ساعت هوشمند را نيز به خانواده Axon اضافه کند.ZTE اعلام کرده قصد دارد نسخه ديگري از تلفن هوشمند Axon Pro را با نام و خصوصيات سخت افزاري مشابه، به بازار عرضه کند.

اين محصول از ويژگي هاي مناسبي بهره مي برد که از جمله آنها مي توان به نمايشگر ۵.۵ اينچي ۲K، چيپست اسنپدراگون ۸۱۰ با ۴ گيگابايت حافظه رم و باتري ۳۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي اشاره کرد.

نرم افزار دستگاه نيز تغييري نداشته و نسخه ۵.۱ اندرويد آب نبات چوبي براي آن در نظر گرفته شده .اما تفاوت در اينجاست که نسخه جديد با حافظه ۶۴ گيگابايتي نيز قابل خريد خواهد بود، بر خلاف مدل پيشين که حداکثر ۳۲ گيگابايت ظرفيت داشت.همچنین نسخه جديدي از ZTE Axon نيز ارائه می شود که قيمت ارزان تري دارد اما مشخصات آنتغییر نخواهد کرد

از جمله خصوصيات اين محصول مي توان به نمايشگر ۵.۵ اينچي ۱۰۸۰، چيپست ۸ هسته اي اسنپدراگون ۸۰۰ با سرعت ۲ گيگاهرتز و ۲ گيگابايت حافظه رم، باتري ۳۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي، دوربين ۱۳ مگاپيکسلي، ۳۲ گيگابايت حافظه داخلي و اندرويد ۵.‍۱.۱ اشاره داشت

در پايان لازم به ذکر است نسخه ۶۴ گيگابايتي Axon Pro با قيمت ۴۵۰ دلار به فروش مي رسد که ۵۰ دلار از نسخه ۳۲ گيگابايتي گران تر است.نسخه جديد مدل Axon نيز با قيمت ۳۳۰ دلار قابل تهيه خواهد بود اما در مورد زمان دقيق عرضه اين دو محصول هنوز اطلاع رساني نشده است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *