معرفی بازی Mad Max

9d87f33c4f58ffadc7bf438a54b41200_XL

 

Mad Max نامی آشنا برای دوست‌داران سینما است. سه گانه‌ای که حدود ۳۰ سال پیش روی پرده‌ی سینماها رفت و امسال بعد از گذشت این سال‌ها شاهد یک فیلم جدید از این سری و یک بازی جدید بودیم.

بازی کامپیوتر Mad Max یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی میباشد که توسط Avalanche Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان بازی در جهانی باز رخ می دهد که بسیاری اتفاقات آن از سری فیلم های مکس دیوانه الهام گرفته شده است . در جهانی دیوانه , تنها موجودات بی رحم جان سالم به در می برند . سفر مکس در دشت های خاموش زیاد به طول نمی انجامد و ناگهان سرنوشتش دچار چرخشی غیر منتظره می شود , هنگامی که گروهی از غاتگران او را از مسیر خود خارج کرده و ماشین او را به سرقت می برند . حال مکس در بیابانی بی آب و علف و در زیر آفتابی سوزان , سرگردان در حال جستجو برای پیدا کردن خودروی خود است . و مکس در طول سفر خود با مکانیکی به نام Chum Bucket آشنا می شود که کمک زیادی به او خواهد کرد . در سرزمین های بایر , هر مرد قلمرو خود را دارد . بازی در نقش جنگجویی به نام مکس دیوانه , تمام وجود شما را درگیر نبردی جنون آمیز خواهد کرد . نبردی که تنها یک طرف پیروز و زنده از آن خارج می شود . در طول مسیر با غارتگرانی مرگبار روبرو خواهید شد که تنها هدف آنها به دست آوردن منابعی گرانبهاست .

استودیویی که بیشتر با بازی Just Cause آن را می‌شناسیم. بازی در ابتدا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بسیار جذاب به نظر می‌رسد. اما با پیشروی در بازی از آن خسته و نا امید شدیم! این کوتاه‌ترین توصیفی بود که می‌شد از بازی داشت. Mad Max تمام عناصر لازم برای جذاب شدن گیم‌پلی را دارا است، اما همه چیز فدای طراحی مراحل بسیار ضعیف بازی شده است. از طرفی داستان بازی نیز درگیرکننده نیست و شما را مجذوب خود نخواهد کرد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *