قرار است بزودی بزرگترین تبلت ۱۸.۴ اينچي سامسونگ روانه بازار شود

Galaxy View

 سامسونگ در حال آماده سازي تبلتي غول پيکر بوده که از نظر ابعاد بزرگترين محصول اين خط توليدش محسوب مي شود و قرار است در آينده اي نه چندان دور با نام گلکسي View به بازار بيايد. با آپ وب همراه باشید.

مشخصات فني اين گجت اندکي پيش به اينترنت راه يافته و براي اولين بار تصاويري دقيق از اين ديوايس داراي نمايشگر ۱۸.۴ اينچي را منتشر شده است.

سامسونگ بحث ابعاد محصول را به شدت جدي گرفته و سعي کرده با پديد آوردن ظاهري شکيل از بزرگ جلوه نمودن بيش از حد آن جلوگيري کند، البته وقتي بحث به سمت مشخصه هاي فني مي رود Galaxy View در جايگاه ميان رده ها قرار دارد.

با کمي دقت متوجه مي شويد برخي از مولفه هاي مرسوم طراحي کره اي ها نيز از اين ديوايس حذف شده است ، براي مثال ديگر خبري از دکمه ي هوم نيست و البته اين اولين تبلت توليدي سامسونگ است که در آن چنين اتفاقي رخ داده است. دکمه هاي Navigation هم روي صفحه نمايش هستند و البته در گجتي با اين سايز به کارگيري نمونه ي فيزيکي آنها نمي توانست چندان جالب باشد.

يک داک هم براي گلکسي View در نظر گرفته شده که قادر است نقش پايه نگهدارنده و دسته اي را براي حمل راحت تر آن ايفا کند و ضمناً در بخش جلويي هم شاهد حضور يک دوربين هستيم که در شايعات پيشين هرگز به آن اشاره نشده بود.

در آخر مي بايست خاطر نشان کنيم که  نبايد از ياد ببریم که اين اولين تلاش کره اي ها براي ساخت تبلتي با اين ابعاد است و به يقين اگر مدل هاي بعدي نيز در کار باشند به مرور زمان شاهد سير تکاملي محصول و بهينه شدنش از نظر طراحي و کارايي خواهيم بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *