محصول جديد سامسونگ «گلکسي اس ۷ اج» اوايل سال ۲۰۱۶ ميلادي عرضه مي شود.

galaxy-s7

محصول آينده سامسونگ با نام «گلکسي اس ۷ اج»  اوايل سال ۲۰۱۶ ميلادي عرضه مي شود. با آپ وب همراه باشید
سامسونگ در سال هاي اخير تبديل به يکي از کمپاني هايي شده که توانسته نگاه مخاطبان را به خود جلب کند. اين کمپاني سال ۲۰۱۵ ميلادي را با عرضه محصولاتي مانند گلکسي اس ۶، گلکسي اس ۶ اج آغاز کرد و در ادامه نيز محصولات ديگري از خانواده گلکسي نوت ۵ را وارد بازار کرد.

در اين ميان نيز محصولات ميان رده بسياري عرضه شدند تا بتوانند پاسخگوي سلايق افراد باشند.

سامسونگ محصول جديدي را در اوايل سال ۲۰۱۶ ميلادي  به  نام « Galaxy S۷ Edge» رونمايي خواهد کرد که تصاوير اوليه از آن منتشر شده تا گواهي از قابليت هاي اين محصول جديد باشد. پيش بيني مي شود Galaxy S۷ Edge با مدل ديگري نيز همراه باشد که Galaxy S۷ ناميده خواهد شد. همانند Galaxy S۶ Edge که با Galaxy S۶ همراه بود.

تصاوير مفهومي و اوليه منتشر شده از محصول آينده سامسونگ نشان مي دهد که اين محصول نيز همانند محصول قبلي از کناره و لبه هايي خميده برخوردار خواهد شد که ظاهري ذوزنقه اي شکل خواهد داشت. سامسونگ محصول قبلي خود را نيز با لبه هاي خميده ارائه کرده بود و دلیل آن را در راحت بودن کاربران در حمل اسمارت فون عنوان کرده بود.

قابليت هاي محدودي از اين اسمارت فون منتشر شده که از ميان آنها مي توان به امکان شارژ وايرلس و ضد آب بودن  آن اشاره کرد. اين قابليت را مي توان از طريق کاورهايي که پورت ها را در برگرفته اند تشخيص داد.  برای اطاعات بیشتر بايد تا زمان اعلام رسمي کمپاني سامسونگ درباره اين محصول منتظر بمانیم.

سامسونگ و اپل در سال هاي اخير رقباي جدي برای یکديگر شده اند و محصولاتي اغلب شبيه به همدیگر  را عرضه مي کنند تا از دنياي رقابت باز نمانند و بتوانند نگاه مخاطبان را با خود همراه کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *