مشخصات گوشي هوشمند Honor 7

Honor7

امروز قصد داريم تا گوشي هوشمند honor 7 را برسی کنيم، پس با آپ وب همراه یاشید.

يکي از چيز هايي که در اولين نگاه به اين گوشي به آن پي مي بريم وجود نام برجسته برند بر روي پشت گوشي است. لازم به ذکر که اين برند به تازگي توانسته در صنعت گيم براي خود کسب و کاري به رقم بزند و به خوبي توانسته خود را وارد ميدان نبرد کند، البته ناگفته نماند که نام کمپاني سازنده اين گوشي هوشمند Huawei می باشد.

honor 7 در حال حاضر جوانترين پرچمدار اين برند بهحساب می آید . اين گوشي هوشمند در ابتدا راهي بازار چين شد و بالاخره بعد از چندين ماه با قيمتي معادل ۴۰۰ دلار روانه بازار اروپا شد. اين گوشي هوشمند از امکانات خوبي بهره برده است. در ادامه به تعدادي از آنها اشاره خواهيم کرد : صفحه نمايش ۵٫۲ اينچي، چيپست Kirin 935 SoC، يک دوربين ۲۰ مگاپيکسلي با ظرفيت باتري معادل ۳۱۰۰mAh. جنس بدنه اين گوشي نيز فلزي است.

محتويات جعبه :

گوشي هوشمند honor 7

محافظ صفحه نمايش

سيم کارت اجکتور

شارژر (با خروجي : ۵V, 2A)

کابل ميکرو USB

دفترچه راهنما

طراحي

اين گوشي هوشمند همانند يک گوشي مدرن است. honor 7 يک گوشي مستطيلي شکلي که چهار گوشه آن به صورت منحني ساخته شده است. اين گوشي هوشمند کاملا از فلز ساخته شده و خوشبختانه سازندگان نيز از فلزي استفاده کرده اند که بعد از چند هفته استفاده از اين گوشي هوشمند به طور مداوم، اثر انگشتتان بر روي بدنه فلزي آن نخواهد ماند.

براي حمل honor 7 نيز دچار مشکل نخواهيد شد و به راحتي مي توانيد آنرا در جيب شلوار خود قرار دهيد بدون اينکه به گوشي فشاري وارد شود. اين گوشي هوشمند از يک صفحه نمايش ۵٫۲ اينچي بهره برده . ضخامت اين گوشي هوشمند با ناديده گرفتن دوربين آن چيزي معادل ۸٫۵ ميلي متر می باشد. اين گوشي هوشمند از وزن کمي نيز بهره مي برد.

لازم به ذکر که در بالا و پايين اين گوشي هوشمند از پلاستيکي خاص استفاده شده است. در سمت راست گوشي نيز کليد روشن و خاموش کردن گوشي و تنظيم صدا آهنگ/راديو قرار دارد. در سمت مخالف نيز يک دکمه هوشمند قرار گرفته که از آن به عنوان دکمه بازکننده برنامه ها نيز ياد مي شود، شما مي توانيد آنرا براي باز کردن ۳ برنامه تنظيم کنيد مثلا برنامه پخش آهنگ، موتور جستجوگر Google و برنامه چراغ قوه. با اينکار شما مي توانيد به راحتي به برنامه هاي ذکر شده برويد. اين دکمه به طور تصادفي کار مي کند، بنابراين ممکن است براي ورود به برنامه مورد نظر چندين بار بر روي اين دکمه کليک کنيد.

در زير دوربين يک حسگر اثر انگشت گنجانده شده است. اين واقعا ايده جالبي است و بر خلاف ساير حسگر ها شما به راحتي مي توانيد از آن استفاده کنید. البته نا گفته نماند که اين حسگر زياد هم خوب تشخيص نمي دهد و ممکن که بعد از ۴ الي ۵ بار اثر انگشت شما را تشخيص بدهد.

honor 7

۵٫۶۴ x 2.83 x 0.33 inches
۱۴۳٫۲ x 71.9 x 8.5mm
۵٫۵۴ oz (157 g)

Google Nexus 5X

۵٫۷۹ x 2.86 x 0.31 inches
۱۴۷ x 72.6 x 7.9 mm
۴٫۸۰ oz (136 g)

Motorola Moto X Play

۵٫۸ x 2.95 x 0.43 inches
۱۴۷٫۳ x 75 x 10.9 mm
۵٫۹۶ oz (169 g)

LG G4

۵٫۸۶ x 3 x 0.39 inches
۱۴۸٫۹ x 76.1 x 9.8 mm
۵٫۴۷ oz (155 g)

صفحه نمايش

گوشي هوشمند honor 7 از يک صفحه نمايش ۵٫۲ اينچي IPS LCD با رزولوشن FULL HD می باشد . تراکم پيکسي آن نيز ۴۲۴ ppi است. با توجه به اين مشخصات ذکر شده بايد به شما بگويم که صفحه نمايش اين گوشي هوشمند در حد قابل قبولي قرار دارد و شما را ناراضي نگاه نخواهد داشت پس از بابت کيفيت صفحه نمايش آن خاطر جمع باشيد.

جالب است بدانيد، زمانيکه درجه حرارت رنگ صفحه نمايش اين گوشي هوشمند به بالاي ۷۶۰۰K مي رسد رنگ صفحه نمايش کمي به آبي متمايل مي شود و يک مشکل ديگر نيز اين است که در درجه حرارت رنگ ۹۰۰۰k به مشکل بر خواهيد خورد زيرا اين آخرين درجه حرارت رنگ است! هرچند که همه شما به اين درجه حرارت رنگ هيچ وقت نخواهيد رسيد اما براي آن دسته از افرادي که مي خواهند تا با گوشي خود کار هاي زيادي انجام بدهند بايد بگويم که با صفحه نمايش آن به مشکل بر خواهند خورد. البته اگر مي خواهيد به اين مشکل دچار نشويد مي توانيد از تنظيمات رنگ گوشي را تنظيم کنيد

گوشي هوشمند honor 7 بيشتر اوقات در زير نور خورشيد خوانا است. اوج درخشندگي آن نيز ۴۳۶ nits اما با اين حال نورخورشيد به صفحه نمايش مي خورد و به چشمتان منعکس مي شود و کار را براياتان سخت مي کند. در کل استفاده از اين گوشي در تاريکي بهتر است و هر چقدر که نور صفحه نمايش کمتر باشد، صفحه نمايش عملکرد بهتري خواهد داشت.-

لازم به ذکر است  محافظ گوشي هوشمند honor 7، صفحه نمايش گوشي شما را در برابر ضربه مقاوم مي سازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *